Wednesday, April 8, 2009

SaHaBatKu

Maaf andai nya aku prnh melukakan ati mu..bkan niat ku..mgkn secara x sengaja aku telah berkasar dgn dirimu..aku tau..bla ati dh luka, sukar nk sembuh..tp aku cba tuk merawat nya... mgkin aku x pndai..... smpaikan dalam waktu untuk memberi penawar,,aku juga telah memberi dirimu racun...telah berulang kali melukakan ati mu....

tapiii.......pernah x dirimu cba tuk memahami mgapa aku bersikap demikian..? untuk menjaga ati & perasaan org lain, aku krban kan perasaan diri ku...aku tersepit............pernah x dirimu cba tuk memahami nya?

Kadang waktu aku berfikir.......apakah diriku tdk layak tuk berkwn.? tdk layak tuk memiliki seorg kawan.? apakh aku tdk pndai tuk berkwn.? mgapa..? mgapa..? mgapa..? persoalan ini selalu aku ajukan pada diri..tp aku x prnh m'dpt jwpn yg terbaik....

No comments:

Post a Comment