Wednesday, April 15, 2009

TaG FroM SaL

Adakah anda suka blogging? Kenapa?
Emm... x bpe suka la sgt. coz aku x byk sgt cite nk post.. lgpn aku lbh suka pndam.. tp klau dh x tau nk luah kt ne,,kt cni la aku post.


Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5
Kwn2 aku..kdg nk tau gak pe cite2 diaorg.. jarang dpt cite face 2 face so kt cni la leh tau..


Anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?
Semestinya...kta perlukan seseorg tuk berkngsi hidup ni.. yg blh bg perhatian kt kta sepenuh masa...sape org nya..? emmm... ssh ckit nk jwb.. ntah la..mgkin msih mencari yg sesuai kot hehe


Taken or single?
im taken but smetimes rsa cm single pn ada.. ntah la..no comment..


Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
Cinta x di balas..? x tau la sama ada itu cinta @ hy perasaan suka...


Ciri-ciri idaman gf/bf anda? Nyatakan 5.
1) seseorg yg berfikiran matang..sbb aku kdg2 t'lalu emosi
2) seseorg yg setia, jujur, dan x ska menipu..aku dh byk kali kecewa jd xnk lelaki yg x setia, dan ska menipu.
3) seseorg yg blh bg perhatian sepenuh nya kt aku..klau blh aku nk sntiasa bersamanya
4) seseorg yg blh terima sepenuh nya diri aku, sikap aku..sume org x perfect..
5) seseorg yg blh membimbing aku ke jln yg di redhai...untuk bahagia masa depan bersma

Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
kalau blh skrg pn dh rsa nk kawin bila tgk rmai kwn2 yg dh kwin..tp blaja pn lum abis lg.. cm ne nk kawin..? tggu lh duit ckup dulu... bila dh smpai seru nnt kawin la..hehe

5 orang bertuah yang anda ingin tag
intan
dayah
wan
ayu
sal

No comments:

Post a Comment